LHV Panga turundusjuht Margit Kotkas soovitas Best Marketingi seminaril „Sotsiaalmeedia parimad praktikad“, et ettevõtte maine kahjustamise vältimiseks tuleb töötajatele sotsiaalmeedias suhtlemiseks reeglid kehtestada.

- LHV pressikonverents.
- Foto: Raul Mee
Sotsiaalmeedias suhtlemiseks tuleb töötajatele kehtestada sise-eeskiri, ütles Kotkas. „Töötajatele tuleb selgitada, millist mõju avaldavad ettevõtte mainele nende isiklikud postitused isiklikel kontodel.“ Samuti on oht ärisaladuse lekkimiseks, lisas ta. On olnud juhuseid, kus töötaja on oma isiklikul kontol avaldanud arvamuse, mis on saanud laia kõlapinna ja kokkuvõttes ettevõtte mainet kahjustanud, lausus Kotkas.
Kotka sõnul peab sotsiaalmeedia kanalil olema moderaator. LHV Pangas näiteks vastutab kanali eest turundusosakond.
Kui ettevõte avab sotsiaalmeedia kanali, saab sellest kohe kliendisuhtluskanal, eriti kui tegu on teenindusettevõttega. Sellega tuleb arvestada, rõhutas Kotkas.
Tema sõnul pole LHV Pank kunagi teinud ühtegi like-kampaaniat Facebookis, sest tahab, et neid jälgiksid need, kes tõesti tahavad just seda ettevõtet jälgida.
Eelkõige suurele hulgale like'idele keskendumist ei soovita ka seminaril esinenud Rootsi turundus- ja tehnoloogiafirma DigitasLBi analüütik Nicholas Bean. „Like on väga odav,“ ütles Bean. Oluline on siiski aktiivne auditoorium, mitte need, kes on like'inud sind uue iPhone'i pärast. Lisaks on nii Twitteris kui ka Facebookis miljoneid valekontosid, mis tähendab, et mingi protsent sinu lehe fännidest on väljamõeldud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!